fresh
مرحبا بك زائرنا الكريم في منتديات فريش
fresh
مرحبا بك زائرنا الكريم في منتديات فريش
fresh
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

اكبر منتدى ترفيهى

الرئيسيةالرئيسية  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

سؤال والى بعدى يجاوب

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
crazy soul
مميز بلا حدود
مميز بلا حدود
crazy soul

نشاط عضون :
سؤال والى بعدى يجاوب Left_bar_bleue0 / 1000 / 100سؤال والى بعدى يجاوب Right_bar_bleue

سؤال والى بعدى يجاوب Empty
مُساهمةموضوع: سؤال والى بعدى يجاوب   سؤال والى بعدى يجاوب Emptyالإثنين أكتوبر 13, 2008 9:53 am

ببساطه كده كل واحد هيدخل هيجاوب علي سؤال اللي قبله ويحط سؤال جديد يجاوب عليه اللي بعده ويحط سؤاله............وهكذا.أوك؟؟
هبدأ أنا:
إيه الأفضل بالنسبه لك إنك تحب ولا إنك تتحب؟
زائر
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: سؤال والى بعدى يجاوب   سؤال والى بعدى يجاوب Emptyالسبت فبراير 21, 2009 11:47 am

انا شايفة ان العلاقة السليمة مبنية على تبادل الطرفين
وصعب الاختيار

لعبة حلوة
تسلمي

السؤال
انت قريب من ربنا؟؟؟؟؟؟؟
wodow
المشرف المميز
المشرف المميز
wodow

المزاج : رومانسى هادى حزين مجنون
نشاط عضون :
سؤال والى بعدى يجاوب Left_bar_bleue60 / 10060 / 100سؤال والى بعدى يجاوب Right_bar_bleue

مُساهمةموضوع: رد: سؤال والى بعدى يجاوب   سؤال والى بعدى يجاوب Emptyالجمعة فبراير 27, 2009 12:05 pm

لعبة جميلة يا قمر

وانا بصراحة مش قريبة كفاية من ربنا Crying or Very sad سؤالى .. هل تحققت لك امنية من امانيك ؟؟
snowwhite أسيرة الحزن
مميز بلا حدود
مميز بلا حدود
snowwhite أسيرة الحزن

المزاج : هادئ
نشاط عضون :
سؤال والى بعدى يجاوب Left_bar_bleue50 / 10050 / 100سؤال والى بعدى يجاوب Right_bar_bleue

مُساهمةموضوع: رد: سؤال والى بعدى يجاوب   سؤال والى بعدى يجاوب Emptyالأحد مارس 01, 2009 12:26 pm

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

لعبة جميلة

سؤال ودو صعب اوي لانه كل يوم بيكون في اماني جديدة بس انا كان دايما عندي امنية والحمد لله ربنا حققهالي كانت انه ادخل هندسة واتفوق واتخرج وبابا يفرح بيا عشان انا بنته الكبيرة واول فرحته فكان نفسي فعلا افضل اول فرحته

سؤالي للي بعدي
هل قرأت قران النهاردة ؟

دمتم بود وسلام
:q20:
زائر
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: سؤال والى بعدى يجاوب   سؤال والى بعدى يجاوب Emptyالأحد مارس 01, 2009 1:38 pm

الحمد لله حصل
وبحاول أداوم على كده

أيه أصعب لحظات حياتك؟؟؟؟؟؟؟؟
snowwhite أسيرة الحزن
مميز بلا حدود
مميز بلا حدود
snowwhite أسيرة الحزن

نشاط عضون :
سؤال والى بعدى يجاوب Left_bar_bleue50 / 10050 / 100سؤال والى بعدى يجاوب Right_bar_bleue

مُساهمةموضوع: رد: سؤال والى بعدى يجاوب   سؤال والى بعدى يجاوب Emptyالأحد مارس 01, 2009 2:29 pm

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

ماهي أصعب لحظات حياتك؟
كتير هقول البعض منها
وقت مابابا سالني هتقدري تنزلي مصر تاخدي الكلية لوحدك ولا ننزل كلنا معاكي ونغير مسار حياتنا كانت لحظة صعبة والقرار فيها صعب
من حوالي تلت سنين اخدت قرار بانهاء موضوع ما كان لحظة اعلاني للقرار ده لحظة صعبة جدا
كمان من حوالي خمس سنين اتخانقت انا وصديقة عزيزة اوي عليا كنت بعتبرها اقرب انسانة ليا وسبنا بعض ومابقناش بنشوف بعض ولا بنكلم بعض دي كانت لحظة صعبة جدا ببكي عليها كل مافتكرها
وبصراحة انا حاليا بعيش أصعب ايام في حياتي ربنا يعديها على خير

سؤال للي بعدي

صليت الفجر النهاردة ولا كسلت ؟

دمتم بود وسلام
الملاواني رجع تاني
مشرف
مشرف

المزاج : رايق
نشاط عضون :
سؤال والى بعدى يجاوب Left_bar_bleue20 / 10020 / 100سؤال والى بعدى يجاوب Right_bar_bleue

مُساهمةموضوع: رد: سؤال والى بعدى يجاوب   سؤال والى بعدى يجاوب Emptyالإثنين مارس 02, 2009 2:48 pm

سنــو انتى اسئلتك صعبة اوى
طيب فى اختيارات ؟
ال بيصلى اكيد صلى الفجر .. وال مش بيصلى بيكنسل على كل الصولات مش الفجر بس
السؤال عويص خلو بالكم ومحدش يفتح جوجل
السؤال هو : اول مرة دخلت النت دخلتو لية .. ولما دخلت المنتدى كان هدفك اية ؟
snowwhite أسيرة الحزن
مميز بلا حدود
مميز بلا حدود
snowwhite أسيرة الحزن

نشاط عضون :

مُساهمةموضوع: رد: سؤال والى بعدى يجاوب   سؤال والى بعدى يجاوب Emptyالإثنين مارس 02, 2009 6:18 pm

سؤال والى بعدى يجاوب W6w20050419195349f1dd803c

ملاواني يا قمر سؤالك لذيذ اوي رجعني بالذاكرة لسنين كتيرة اوي ورى تخيل رجعنى لسنه أولى اعدادي ايام المدرسة في قطر كانت مدرستنا اعدادي وثانوي في نفس الوقت في مرة كانت مدرسة العربي غايبة فدخلت لينا مدرسة مادة كمبيوتر بتاعت ثانوي واخدتنا لمعمل الكمبيوتر على اساس انها تفرجنا بس على الاجهزة وتعرفنا بالكمبيوتر ولو حابين نلعب جيمز وكده كل طالبة قعدت على جهاز كل البنات اقعدو يلعبوا جيمز وكده انا بقى فضلت ادور في الجهاز ودخلت على الدرايفات اللي فيه فتحت صفحة اكسبلورر لاول مرة وكانت على جوجل تقريبا مش فاكرة فسالت المدرسة راحت قعدت جمبي وفضلت تعلمني شوية حاجات كده ازاي ادخل نت وبعض البرامج على الجهاز عرفتني عليه بشكل خفيف جدا ورجعت يوميها البيت مبسوطة مووت وطلبت من بابا يشتريلنا كمبيوتر وبعديها باسبوع كان عندنا كمبيوتر والحمد لله واستفدنا منه كلنا خاصة بابا كان بيعمل عليه شغل كتير ليه

تاني جزء من السؤال عن هدفي في الدخول للمنتدى
اولا دخولي المنتدى هنا كان بدعوة من الاداري الجميل CuRsE of The CHaiN ودخلت وسجلت لاني بحب المنتديات جدا وبستمتع بالنقاش والتحاور فيها وكمان الفايدة اللي بتعود علينا احيانا من المعلومات اللي بنتناقلها لبعض ولانها بتنمي الوعي الاجتماعي والثقافي عندنا الى حد ما وكمان لانها استغلال جيد ومفيد للنت

سؤالي للي بعدي

ياترى حصل حاجه ضايقتك النهاردة ؟ وليه اضايقت ؟ وفضفضت بيها ولا لا؟

دمتم بود وسلام

MaHmoUD El-MaSsRY
افضل عضو
افضل عضو
MaHmoUD El-MaSsRY

المزاج : الحمد لله على كل حال
نشاط عضون :
سؤال والى بعدى يجاوب Left_bar_bleue80 / 10080 / 100سؤال والى بعدى يجاوب Right_bar_bleue

مُساهمةموضوع: رد: سؤال والى بعدى يجاوب   سؤال والى بعدى يجاوب Emptyالثلاثاء مارس 17, 2009 3:53 pm

السَــــلآم عليكٌــم وٍرٍحمَــة الله وٍبرٍكــآتٌـــة ..

موٍضوٍع جميل .. أوٍى .. أنـآ قرآت أسئلتكم وإجبـآتكم كلهـآ’ .. وكل سؤآل كنت انا بجـآوب عليه لأنى كنت متخيل إنى انا اللى هجـآوب .. وٍلكن ألقِـى عضو تانى مجـآوب ..

بس سبحـآن الله .. حصل حـآجه . إن سؤآلى ده فعـلآ انـآ محتـآج إنه يكون ليا ..؟
انـآ حصلى موقف وحش أوى أوى .. يمكن كنت عـآوٍزٍ أعمل موضوع وأحكيلكٌــم .. بس إختلفت فى إسم الموضوع ..

الموضوع بعيلـة صديقه ومترآبطه بينـآ أوى .. فيهـآ بنت جميلـة أوى .. دمهـآ خفيف جدآ.. كلنـآ بنحبهـآ أوى أوى ..
من جمـآلهـآ وكتَـر عِـرٍسـنهـآ .. زٍي مـآ بيقوٍلم .. جرى بيهـآ العٌـمر .. ولسه مش لقت الانسـآن اللى بتتمنـآه ..
وٍلمَــآ جـآلهـآ’ إنسَـآن ربنا بيكـآفئهـآ بيه وكل العيلــة فرحت .. فرح غير عـآدى .. وكنت كلنـآ بنعمل فى شقتهــآ .. وخلصنـآهـآ
الفرح كـآن جميل أوى وأخوٍآتهـآ اللى مش رقصم لنفسهم رقصم فى فرحهـآ .. وكـآنت فرحه غير عـآديه ..
روحنـآ إحنـآ وإخوٍتهـآ’ بعد يومين من الفرح وإتجمعنآ ولآول مره من زمـآن نتجمـع .. كلنـآ’ فى مكـآن وآحد .. ونضحك ونهزٍرٍ ونسهر سهره جميله أوى .. قبل مـآ العرآيس يسافرم لشهر العسَـل ..
روٍحنـآ وٍبرده لأوٍل مره يجم يوٍصلوٍنـآ لحد البيت من زمـآن ..
وٍتـآنى يوم يجيلنـآ خبَـرٍ وٍفــآة أخوٍهـآ’ التؤآم بـآزٍمـة قلبيـــة .. Sad
مع إنه عٌـمره مـآ إشتكى بوجع وكـآن سهرآن معانا طول الليل .. دآ عنده 40 سنه وإبنه لسه عنده سنتين .. Sad
دآ كـآن بيقٌـول كفـآيا كده بئى الوآد كبر ونجيب عيلأو عيله كمـآن ..
يَـآآآآآآآآآآآآآه إتحَـوٍل .. فروووووع النور المليئه بـآالفرح والبهجـه لفرووووووووع نور بيضــآء وإتحور مكــآن الحنــة لمكــآن .. تلقى العزء ..
وٍتحوٍلت كلمـــــآآآت المبـآركَـة بالزٍفـآف السعيــد .. لكـلمـآت موٍآسَـآه وحٌـزن ..

معقوووووووووووله المووووووووت سهَـل كدَآ ..
أنـآ دخلتله .. مخصوص وأهزٍ فيه .. وأقوٍلهم لآ دآ نـآيم .. أكيد هـآيقوٍم دلوقتى .. ونفرٍح تـآنى ..
رٍبنــآ يرٍحَـمه وٍيسمَــحلـه ويشفع حبيبنــآ’ محمد فيه يوم القيـآمه ..

سؤآلِــى ..:
أيه رآيك فى كلمــة .. عيَـش يٌـوٍمك .. وٍقضيهـآ’ العٌتمر لسه أدآمك ..؟
wodow
المشرف المميز
المشرف المميز
wodow

المزاج : رومانسى هادى حزين مجنون
نشاط عضون :
سؤال والى بعدى يجاوب Left_bar_bleue60 / 10060 / 100سؤال والى بعدى يجاوب Right_bar_bleue

مُساهمةموضوع: رد: سؤال والى بعدى يجاوب   سؤال والى بعدى يجاوب Emptyالخميس مارس 19, 2009 2:38 pm

لا الكلمة دى مش بعترف بيها لان كلمة العمر لسة ادامك غلط

لان مفيش حد فينا عارف امتى نهايتة وامتى العمر هينتهى بية وعايزة اقول

يا محمود ان الموت سهل وبيجى فى ثانية وربنا يرحم كل الاموات يارب

سؤالى امتى حسيت ان ملكش مكان فى الدنيا دى ؟؟؟
الملاواني رجع تاني
مشرف
مشرف

نشاط عضون :
سؤال والى بعدى يجاوب Left_bar_bleue20 / 10020 / 100سؤال والى بعدى يجاوب Right_bar_bleue

مُساهمةموضوع: رد: سؤال والى بعدى يجاوب   سؤال والى بعدى يجاوب Emptyالجمعة مارس 20, 2009 11:21 am

والله يا ودو ياختى انا لسة مش دخلت دنيا .. لما ادخلها الاول هقولك امتى حسيت انى ماليش مكان فيها
بس اخش دنيا الاول ادعولى بئا اتجوز وادخل دنيا
سؤال بسيط جدا وسهل خالص
امتى حسيت انك بطل الابطال .. وامتى حسيت انك يا حسرة عليك ؟
MaHmoUD El-MaSsRY
افضل عضو
افضل عضو
MaHmoUD El-MaSsRY

المزاج : الحمد لله على كل حال
نشاط عضون :
سؤال والى بعدى يجاوب Left_bar_bleue80 / 10080 / 100سؤال والى بعدى يجاوب Right_bar_bleue

مُساهمةموضوع: رد: سؤال والى بعدى يجاوب   سؤال والى بعدى يجاوب Emptyالجمعة مارس 20, 2009 2:25 pm

حســيت إنى بطـل الابطــآل .. لمـآ حققت حلمِـى ووصلت لنـآدى .. بيسموه فى مصَـرٍ قلعَـة الكـآرآتيه .. والمنتخب ..
وحققنـآ بطوٍلآت وكمـآن نجحت فى الكليـة .. وكنت بخرج من البيت الساعه 4 الفجر أرجع الساعه 1 بليل
مكنتش بشوف حد من البيت غير صدفه ..
كمـآن كنت بنـآملى ساعتين فى البيت وأروح النـآدى أنـآم خمس ساعات قبل التمرين فى النزل هنـآك ..
وكنت بسافر كل يوم القاهره وارجع طنطـآ

وحسيت بالحسَـره .. لمـآ سيبت النـآدى وأهملت فى كليتى .. وخسَـره بطولة الجمهوريه وٍأعدت زي خبيتهـآ’ .. لآحول لي ولآ قوٍة .. وإستسلمت للخسَـآره والهزٍيمـة ..

بس بعد كدآ عرفت ان الضرب اللى مش بتموت بتقوى ..
ولآزم الوآحد يقع ويقوم ويصبر ويجاهد لحد ما يوصل للى عاوزه ..

سؤآلى ..؟
مين أكتر حد كـآن ديما بينصحك وأنت مكنتش تسمعله ولمـآ وقعت فى مشكله حسيت إن كـلآمه صح .. و*** هيا المشكله دى .؟
الملاواني رجع تاني
مشرف
مشرف

نشاط عضون :

مُساهمةموضوع: رد: سؤال والى بعدى يجاوب   سؤال والى بعدى يجاوب Emptyالسبت مارس 21, 2009 2:44 pm

اكبر واحد كان بينصحنى كان رحمة الله علية جدى بس كان كل مشكلتى انى مش بفهم نصايحة دى لانى كنت صغير جدا ( ملحوظة جدى توفاه الله وانا عندى 12 سنه ) بس عرفت معنى النصايح والغاية منها لما كبرت وتفكيري نضج ..
سؤالى هو .. امتى كدبت على غيرك وعرفت بعد كدا انك كنت بتكدب على نفسك ؟

سؤال والى بعدى يجاوب
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-